Fina flickan...

Idag funkar internet..:) Igår kväll ballade internet ut så kunde inte uppdatera!
Powernapen gjorde sitt igår, fick en hel massa gjort efter min lilla sovstund som att städa lite, promenera en runda, spela lite gitarr och slappa lite till!

Idag har det varit en superlång dag på jobbet. Jag var hemma kvart i nio, lagom trött efter en lång dag, Har vistats mycket ute i solen, fördelen med mitt jobb, och när alla barn gått hem var det dags för lite föräldrarmöte. Det gick bra, skönt det!!

Imon blir en lika lång dag, men då är det dags för  grillkväll men barnen i förskolan och på fritids och alla dess syskon och föräldrar! Det ser jag med fram emot.

Ebban hon får två riktgit långa dagar på dagis, men det går ingen nöd på henne. Hon stormtrivs!! Men imon är det sista dagen för sen ska Ebba få lite semester och så ska hon åka hem till Ljungby till helgen!

Har även inhandlat lite sommarpresenter idag, det blir så bra!!


Hon kan vara en fin flicka...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0