Halva veckan avklarad...

...Och jag är helt slut. Sliten till max me skönt att ha en kväll hemma, även fast den inneburit att packa och fixa en massa. För imorgon ska jag på lägerskola med alla mina elever och vi ska sova över där oxå, så det finns en hel del att greja med. Fast jag slipper sova i tält iaf, men det blir sovsäck och liggunderlag ändå inne i stugan. Det blir en massa skoj aktviteter och bara SOL!! Vi ska ha lite lekar, stationer och grillning av olika saker som machmellows+mariekek= mumma!

Nu ikväll har jag gjort några nödvändiga måsten och slängt iväg lite arbeten, samtidigt som jag tittar på Greys!!
Snart släcka ner och sen sova. Passa på att sova tidigt, lär ju inte bli lika mkt sömn imon och nu har ju Kalle semester och är inte hemma så då kan jag få somna lite tidigare...:P


Jag ska oxå få följa med på lägerskola!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Angel Webster

Supersöt tröja! Hihihi

2009-06-03 @ 23:12:40
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com
Postat av: Carro

Fin tröja;)... Hoppas du gillade den. Ja nu måste de bli skärpning på skrivandet.. Jag e ju för dålig..suck dagarna bara springer iväg.. Men ska försöka bättra mig..:$. Kul ni kom förbi sist,alltid kul att ses. Hoppas ni får/hade kul på lägeR.. Kram kRam vännen

2009-06-05 @ 23:10:31
URL: http://mrscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0