Semester!!

Då har jag äntligen semester!!Fy så sköönt! och välbehövligt. Känner mig ganska avstressad just nu, har varit så otroligt mkt i skolan just nu. Dessa två dagar, måndag och tisdag, har vi haft utvärderingsdagar. Jag har alltså inte varit i verksamheten. Vi har då skrivit en massa planer, haft möten, städat för lite och hunnit beställa lite saker. Får göra resten hemma. För det hann jag inte idag. Jag har även fått fylla i lite kompetensuppgifter som de sammalar in av alla i kommunen som jobbat i mindre än 5 år typ. Men ska nog inte oroa mig sa min chef, hoppas på det!


Gott att läska sig på semestern med!!

Måste säga GRATTIS MADDE!! Hade helt glömt bort och så ringer jag idag för att jag vill prata lite och så får hon tala om för mig att hon fyller år, Tur i oturen eller nått.. Hoppas du hade en bra dag iaf!!



När jag kom hem idag var jag helt död så det fick bli lite vila sen gav jag mig ut på en promenad, upptäckte lite nya vägar med, höll på å gå vilse. Sen blev det lite handlat på Maxi innan det blev hem till soffan igen.
  


På tv:n blev det desperata fruar! Det var visst dubbelavsnitt eller liknande idag!!

Kommentarer
Postat av: martina

Får du verkligen visa bilder på eleverna??? Bara ett litet tips...det är ganska stärnga regler på det där när det gäller att publicera bilder på barn...utan föräldrars tillåtelse?!



Hoppas allt är bra med er

kramkram

2009-06-17 @ 12:19:07
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0