Varför bloggar jag egentligen?

Helgen var för övrigt mycket trevlig. Anna, Ida och Jenny K kom ner hit vid halv tolv tiden. Vi åkte nästan direkt och handlade fika för att sen bege oss mot Madde. Där blev en massa mys och fikande på frallor, ostar, Kaffe, Te och blåbärspaj smat rabarberkaka. Mums. Det blev även lite lek med stora Noah, som kom i fas, när han vant sig vid alla tanter som kom och invaderade hans hus. Efter allt fika behövde vi en välbehövlig promenad, sköönt och genast blev jag lite piggare.

Väl hemma sen blev det lite slappt men en och annan sömntuta, lite godis och sex and the city, innan det var dags för att fixa iordning sig. Senare blev det hemmagjord pizza, mums, sen blev det lite partaj!! Det var en mycket trevlig kväll men en massa snack, spel som jag har aldrig och en skoj repris på Twister!!

Några gick hem efter festen medan vi andra gick till Banken, skoj. Där var det Bengt Dalgvist som stor för DJ:andet, det blev jag iaf uppmärksammad på av mina kära vänner. När jag sedan för skojs skull skulle föreviga detta fick jaf en kommentar som varför ska du göra det, vem vill läsa om det egentligen, hur mångaläser din blogg egentligen. Tack för den ja, säger jag.

Men jag bloggar för min egen skull, för att ma kanske ska komma ihåg lite som händer i ens händelserika liv, andra som vill ska oxå få ta del av alla mina stavfel, tanka och ideér. Läs inte om du inte är intresserad, jag tvingar ingen till det!

När kvällen nästan var slut och vi tog oss i kragen och vandrade hemåt sprang jag på något mycket kärt och saknat, Nämligen min CYKEL!!! min cykel bara stod där, WOW. Givtvis hade jag inte mina nycklar med mig, suck, men eftersom jag hade hur många kännetecken som helst på den så tog jag den i beslag även fast jag inte får göra så, eftersom jag med bryter mot lagen då. Men 5 tjejer bar hem cykeln, även om Kalle inte gillade det ;) Den får bo i min lägenhet så långe tills jag köpt ett nytt till lås, vågar inte låta den stå ute innan eftersom jaf vet ju inte vem som har tillgång till den..

Underbara Cykel! Den var lite skadad i cykelkorgen, men inget som inte går att lösa. Tack Kalle för du fixade med alla pappren sedan, nu har jag lärt mig ett och annat ;)

Söndagen var lugn, slö, tröttigt och mysigt!

Tack tjejer för en trevlig helg, vi ses till helgen igen!!

Annars är jag allmänt jämnt trött, seg, sliten och lite lagom stressad, mest hyperstressad på jobbet , men snart är det semster!!! Bara 5 dagar kvar!!

Nu Desperata hemmafruar i min ensamhet. K är inte hemma och Ebba är på semester hos sin mormor och morfar...lite ensamt blir det då...


Suck...bilderna strular idag...:(


Kommentarer
Postat av: caroline

hej gumman!

jag tycker iaf det är kul att du bloggar:). får jag veta vad som händer:). kramkram

2009-06-10 @ 18:31:47
URL: http://mrscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0