Dålig uppdatering...

Jag har varit och är väl ganska dålig på att uppdatera, men tiden är inte med mig och stundtals inte lusten heller. Men ibland så. Bättre det än aldrig säg.

Helgen var toppen. Vi var i Eksjö hos Martina och Johan. Vi åkte upp till Eksjö på fredagen och hjälpte till och grejade med lite av varje och sen gjorde vi staden och festen på lördagen och slappt med lite fika på söndagen för att sedan köra hem. Ebba fick vara hos hennes mormor och morfar som vi lämnade och hämtade i Ljungby på vägen dit och hem. Tack för en trevlig helg och mysig fest! Det var roligt att få träffa så mycket nya människor. Träffade även söta Evelina vars blogg jag läser  :)


Idag har Ebba varit på dagis och när jag hämtade henne fick jag höra att hon minsann är en bestämd liten vovve som alltmåste hålla reda på de andra hundarna. Lilla Ebba på 4.3 kg. haha. Vägde henne i torsdags när vi var hos veterinären och tog vaccinspruta. Det gick bra!

Eftersom jag jobbat länge idag blir det inte så mycket tid över på kvällen. Men något positivt är iaf att det är ljust ute så länge nu!!

Nu göra sig i ordning för sängen så vi kan lyssna på vår spännande bok! Mer uppdatering imon förhoppningsvis!

Puss och kram och God natt!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

:-D



Haha, gjorde staden... ;-) Lilla, lilla eksjö!

2009-03-24 @ 18:23:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0