Förkylt...och ett STORT GRATTIS!!!

Ja då var det visst min tur att få snörvla ett tag. Jag tycker inte om att vara förkyld, näsan bara rinner mest hela tiden. Ska försöka bojkotta nässpray denna gången. Får se hur länge jag klarar av det.

Hoppas den blir bättre till helgen när vi ska åka till Martina som fyller 25 år idag!! GRATTIS!!!

Mycket att stå i just nu. Jobbet, massa att göra där, kursen på högskolan, ja dags att börja skriva lite där med...Nu gäller det att ligga i!

Host och snörvet och god natt! Snart dags att krypa ner i sängen!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha så du är min anonyma grattande kompis =)

2009-03-18 @ 08:07:54
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0