I väntans tider...

Det var mkt vänta vänt vänta i eftermiddags. Jag skulle vara på Grand hotell klockan 13. Väl där fick jag skriva in mig och sedan vänta på att bli sminkad , typ en timme. Väl sminkad fick jag vänta på att bli fotograferad, typ en timme. Väl fotograferad fick jag vänta för att komma och se alla 49 bilderna, typ 30 min. Jag skulle ju inte köpa några bilder för jag tyckte det skulle bli för dyrt, men när man väl såg bilderna så var det ett måste. Det var sjukt svårt att bestämma sig vilka bilder man ville ha. Tio stycken verkade mkt men det var det inte alls. Så jag fick en extra bild för att fotografen tyckte den var såå bra. Så kanske använder de den till något. Får väl se om de hör av sig..;) Under fotograferingen fick jag även byta om tre gånger så man fick lite olika bilder! (kläderna hade jag med mig själv) Så nu har jag 12 ego bilder. Jag är toppennöjd. Det var jätteroligt att bli fotograferad på det sättet, inte så svårt. Fotografen talar om precis hur man ska stå. En perfekt födelsedagspresent till mig själv!!


Denna blid bjussade fotografen på. Jag gillar den med så mkt!

Det kommer bli många förstoringar sen!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Nä tyvärr blev det inte det...min mage kändes lite i olag. Men blev en rejäl långrunda istället. Ikväll tar vi igen det :P

2009-03-31 @ 08:04:35
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0