Måndag hela veckan...

...fast snart är måndagen slut...skönt det....bara fyra dagar kvar till helg igen!!

Helgen blev skoj, men fy för vad jag mådde dåligt igår...var väl min tur det...Men inte kan man ligga på soffan HELA dagen inte...jag var faktiskt och hälsade på Madde och Noah och bjöds på god fika, typ kladdkaka med smält nogat på...MMMM..
Har redan bokat in nästa gång jag ska dit..=)

Lördagen började med träning, gött, skivstång kondition...Man vet att man lever ska jag säga.

På kvällen kom Erika och Marielle och käkade lite god mat och drack gott till det. Sen kom det några flickor till och vi kollade på melodifestivalen och sen provade vi vår egna sång stäma =P

Ebba tyckte det var roligt att vara med....en riktig linslus!


Vad är detta nu då...?

Hmm...hur kommer jag ner härifrån...

Men hallå...ser jag road ut eller?

Inte en enda falsk ton....hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0