Nya frillan!


Igår kväll var jag hemma hos Madde och co och käkade lite gott och snackade en massa. Skulle egentligen bara vara jag och Madde och en tjej till, men så blev det inte. Grabbarna grus ville oxå vara med  ist för att gå på fest som det var tänkt, så det gick väl bra.  Maten, fläskfilégratäng m ris, och efterrätten, någon choklad kaka, var riktigt mumsigt. Sen släckte vi ner lite och spelade en omgång pratmakarna. Vi tjejer vann!! Vilket inte var så positivt från andra håll :P Därefter kollade grabbarna på fotboll och vi tjejer snackade en massa och försökte få söta Noah att sova. Han är bara för söt den lilla charmknutten!!


Så här blev nya frillan. Eller ny och ny ska jag väl inte säga, har ju haft det så här ett tag, men iaf.
Jag har slingat lite nya ljusa slingor och klippt upp det en del. Skönt så man kan göra något mer utav det, men det känns lite kort ändå. Behövde klippa en del eftersom det var så slitet efter jag varit i Thailand och så...så nu är jag über ljus igen.

Idag har jag varit lite duktig även fast jag tog det slappt ganska länge i soffan, var såå trött. Har ställt om klockan till sommartid, promenerat med Ebba en liten runda(massiv träningsvärk i benen idag) och putsat köksfönstret. Det behövdes. Men när jag skulle hänga upp andra gardiner var det en dm för korta...grr...det var bara och ta ner igen och med tiden får jag handla nya kanske. Jag fyller ju år snart med..;)



I em blir det vofflor, mums, men nu ska jag in i duschen och packa lite. Snart dags att bege sig till Grand Hotell för att medverka som make up artist eller något sådant! Spännande. Blir nor inga kort köpte var rätt dyrt men man vet aldrig. Men något hoppas jag att man lär sig iaf. Blir en rolig eftermiddag förhoppningsvis.

Ni har väl inte glömt att ställa om till sommmartid?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0