Sköna Lördag!

Till skillnad från igår är jag idag ganska pigg. Fredagar somnar jag alltid i soffan, igår var inte ett undantag. Fick dessutom reda på att jag slutade klockan tre istället för halv fem igår. Kul och få reda på det när klockan är kvart över fyra =( Jag måste få mer koll på mina tider, men har varit så många ändringar nu fram och tillbaka så det är kanske inte så konstigt. Rekorn var uppe och pratade med oss också om en massa förändringar i höst...hmm..undrar hur det komme bli. Jag får ju vara kvar iaf! 

Har hunnit med massor redan idag. Gick upp ganska tidigt, tog en lätt frukost - Smothie =) Mums! Därefter blev det vårens första springtur på 6 km. Det gick ganska lätt, men fick värsta skavsåren =( Och mina skor är inte ens nya. Men efter några till springturer ger det vel sig!!  Efter springturen blev det ner och tvätta och sen han vid med duck och grejer och nu har jag precis ätit en sen eller tidigt frukost igen!

Nu dags att hgämta sista tvätten, sen ska jag gå till frisören och fixa till det långa håret!


Vi har varit så duktiga idag!

Putsa fönster när jag kommer hem??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0