Vinter och vår...

I morse ringde klockan mycket tidigt. När jag stod och gjorde frukost vad fick jag så se?? Full snöstorm utanför. Så roligt då...INTE. Som tur var har det mesta försvunnit under dagen tack vare solen!! Men Greta blev sååå skitig, och knappt är det lönt att tvätta henne heller.

Bilderna från helgen kommer nog snart. Kameran är visst i min andra jacka som jag inte har här. Bjuder på en annan söt bild idag!


Tack Carro för fina tröjan!
 

Nu är det lite jobb, sen lite mat och sen träning!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja det är därför jag ska flytta söderut, och gärna till kusten :-) Hatar snö!!



Detsamma, det var jättetrevligt i lördags!

Kram

2009-03-24 @ 18:22:29
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ja jag säger då det.. stackars.. hund(?)



;)

2009-03-24 @ 20:56:14
Postat av: Martina

Skönt att höra att det inte bara är småländskahöglandet som har snö och kallt minus 15 grader i morse... brrr

Fast det är tydligen inte mycket bättre i andra delar av landet..så det måste vara något ovanligt

2009-03-25 @ 08:14:33
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0