Grattis på morsdag!

Idag är det söndag och morsdag! Grattis söta mamma. Kändes lite tråkigt innan när jag pratade med Mamma, för då var hela familjen där med barn och allt utom jag...men hey, jag var ju hemma förra helgen och ska kanske dit nästa även om det varit ultimat att åka hem den här helgen eftersom det inte finns några här som vill umgås med mig i helgen och Kalle jobbar kväll...så henne har man träffat typ MAX 2 timmar om dagen. Men jag har klarat mig ganska bra ändå...Njutit av mitt egna sällskap.  

Idag har jag njutit av solen, satt vid soltrappan i Tivoliparken och njöt av solen och min braiga bok! Har nog fått lite färg allt!!  I parken var det fullt av folk och det  var även någon vinbrändoll oxå, på en söndag hmm ja...När jag gick genom satden får man verkligen se hur det ser ut när det inte städas på söndagar, det ligger skräp överallt, främst efter allas fyllemat som det absolut behövde under natten...helst ligger det precis berdvid papperskorgen oxå. Det är svårt det där med att slänga skräpet i papperskorgarna. Väl hemma har det blirvit bus med Ebba och lite mat i magen och nu blev jag supertrött.

Så nu blir det slapp i soffan eller i solstolen på balkongen, en powernap kanske?


Jag är sugen på att färga min rosa slinga ingen!!

Har ni några tips om vart man ska åka på Öland??!!

Kommentarer
Postat av: Angel Webster

Skönt att du har jobb. Kan dock tänka mig att ledigheten som hägrar för dig är mer än välkommen =) Jobbar du på grundskolan? Jag letar jobb för fullt inför hösten. Är ju föräldraledig nu. Tyvärr finns det ju inte så mycket jobb att söka just men hoppas man kan få vikariera på lite olika skolor ifall jag inte hittar något annat!

2009-06-01 @ 21:14:59
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0