Ledig dag!!

Härligt att få vara lite extra ledigt. Idag har jag varit lite effektiv iaf...och mer ska det bli. Gick upp och åt frukost med Kalle som kom hem vid åtta efter att jobbat natten. Gick ut med Ebba sen fixade jag mig i ordning. Körde hem Greta så hon slipper få parkeringsböter, fixade med alla räkningar, HJÄLP vad mkt det blir till nästa månad...Nu vill jag ha skattepengarna!!  Och har grejat lite med lägenheter.

Ska snart ut och gå en långrunda med Ebba för att därefter göra färdigt mitt arbete som ska skickas in till högskolan. Ska viss hinna äta lite mat oxå.


Lilla Ebba måste hinna få ett bad, för hon fäller allt för mycket nu...och vi kan inte borsta hur mycket som helst ju!

Ikväll blir det kanske bio igen, En natt på museet 2. Någon som sett den??

Nehe...dags att ta vara på energin man har.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0