Lördag...

Så skönt med helg...önskar vädret vore bättre. De lovade att det skulle bli så fint och soligt väder idag...men än så länge är det moln på hela himlen. Men det gör inte så mkt. Jag har sådan fruktansvärd skallebank idag så det får bli soffan ett tag till med en film. Den andra sover ju, jobbat över som bara den. tja...det hade varit en bra helg att åka tll Ljungby på! Men det får bli längre fram!

Igår var jag helt snurrig kändes det som. Det blv en extra lång dag. Kom till jobbet som vanligt 7.30. Då säger en kollega till mig, men du börjar väl inte förrens 10 idag. HJÄLP! tusan, jag kom för tidigt vilket oxå innebär att jag skulle jobba till 18.30 ist. för 17.30. Ja, det var bara att gilla läget, vad ska man annars göra. Sen var jag lagom trött när jag kom hem, då var det soffan och mys med Ebba för hela slanten.

Nehe, nu ska jag titta på Hancok innan jag ska göra lite måsten och innan Kalle vaknar!


Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Martina

Då har ju inte Johan semester än...det är veckan efter midsommar va??



Här skiner solen från en klarblå himmel och det är underbart varmt och skönt ute ;D

2009-05-30 @ 15:33:33
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0