Om du har ett äpple....

Oj, så täpt jag är idag.... Pust... Tur det finns nässpray iaf...annars hade inte jag överlevt. Feber har jag sluppit så det har bara varit att pallra sig till jobbet. Tur är väl det eftersom när jag kom dit så var två sjuka. Men som tur var funkade dagen bra på jobbet!

Ikväll har jag inte gjort så mkt. Hämtat Ebba-Greta på dagis där hon e poppis allt, speciellt hos Lottas barn. Därefter har jag pluggat lite och lagat mat samt klinkat på gitarren...


Kommer ni ihåg "om du har ett äpple vill du dela det med mig?" Den spelas förfullt och även Hajarna och Luckey Luke.

Alltid lika roligt med barnlåtar! Vi övar och övar inför vår musikal.

Imon är det till högskolan igen eftersom jag ska redovisa mitt arbete då...det kommer gå toppen..

Nehe...nu blir det sängen allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0