Sommar..

Det blev visst sol till slut, underbart. Jag tittade inte färdigt på hela filmen för den var inte direkt någon för mig, lite för mkt. Jag gick ut och satte mig i solen ist och läste i min bok, Mig äger ingen, men jag saknar ändå min ljudbok. Får nog gå och låna mig en ny på måndag så jag kan börja lyssna igen för det gillar jag just nu!

Efter en stund i solen blev det lite mys med Kalle och lite lunch/frukost för Kalle. Vid 16 var det dags för Kalle att åka till jobbet igen så jag följde henne till bilen sen var det tvätten som gällde.

Väl hemma blev det lite fix med arbeten och matlagning. Ikväll blev det potatis och morotsstavar i ugn, egengjorda tacohamburgare och guacamole och sallad. MUMS! Men det är så tråkigt att laga mat till sig själv, men vad gör man, Äta bör man...

Stackas Ebban...hon mår inte så bra idag, kräks och så...så hon ligger och sover nu. När hon börja gnälla och springa runt gäller det att snabba sig ut med henne annars kan det hända en olycka...


Orkar knappt titta upp...stackan.


Nu tittas det på Robinson finalen 2009!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla Ebban saknar er båda hon mår nog bättre snart får vi hoppas!!:P

saknar er puss och kram Thea Strandberg(H)

2009-05-31 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0