Tack Thea...



Söta bilden fick jag från Thea idag...fick en annan också....men den har visst försvunnit... hmm...får fixa den igen..

Idag är det ledigt här...skönt...har njutit av dagen och inte gjort så mycket. Kollat lite semester förslag, myst med min sjukling...stackare... Och visst jobbat lite. Ska jobba lite till men lite förberedande, fast det är roliga saker. I helgen vet jag inte vad jag ska göra. Ta dagen som den kommer och umgås med nära och kära. Njuta av att jag är ledig imon och göra lite måste saker också..

Nu slappar jag lite framför L-word. Solen vill ju inte lysa så mycket som jag vill...


Kommentarer
Postat av: Thea

varsågod!jag får väl fixa den andra till dig då:)har det gööt Familjen strandberg!(L)

2009-05-31 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0