Tisdag...

Dagarna springer på allt för fort och det finns massor att göra mest hela tiden känns det som. Lördagen bjöds på fest hos Malin och sen var det Harrys som gällde. Mysigt ställe, första gången jag var där....finns vissa ljusglimtar med uteställen i denna stad!! Det var en kanonkväll...KUL!!

Igår jobbade man lång dag....därefter var vi på bio. Änglar och demoner...den var BRA, fast det var ju ingen rolig kommedi film direkt. Men höll dock på att somna eftersom jag var så trött efter en lång jobbdag...men jag höll mig vaken trots allt...stora ögon och mycket rörande på kroppen.

Har även sett Yes man med Jim Carrey och Allt flyter. Riktigt skoj filmer asså...Se dem!!

Idag har jag tagit veckans första springtur efter att tagit det lugnt med träningen efter en envis förkyldning och hosta. Men det var sjukt jobbigt...inte så långt idag, men bättre lite än inget!! Imon får det blir promenad eftersom det inte är någon anan träning som jag brukar..

Mina kära föräldrar och min söta farmor var ochså och hälsade på innan idag. Det blev en kortis eftersom vi var på väg ut och de var på väg hem från Ystad så stannade bara till lite grann. Det var mysigt att träffa dem.

Imon ska vi åka till Kreativum med jobbet. Då blir det en massa exprimenterande. När dagen är slut så är jag ledig i 4 dagar...så skönt...men vad ska man hitta på??...Tja vara ledig och hitta på något skoj antar jag!!

Nehe...nu läsa lite blogg sen sova!!

Natti


Kommentarer
Postat av: martina

Nä jag hoppas jag överlever..men det är ju helt galet mycket att göra just nu...men får trösta mig med att det bara är någon vecka till som det är såhär, sen borde det lugna ner sig, Hoppas jag.



Ha en bra dag!

2009-05-20 @ 06:20:48
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0