Vad är det som saknas??


Tro det eller ej, men idag får vi brygga kaffet på golvet. Detta eftersom proppen gick i en del av köket flera gånger igår och vi vågade inte sätta i en ny innan vi vet vad felet är? Så nu fungerar inte eluttagen i köket så¨kaffebryggaren får stå i hallen ist. =D


Kaffe i glas tycker jag bäst om!

Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en lååång sovmorgon, lite för lång allt men det blir så när mörkläggningsgardinen är nere och man inte ställt någon klocka. Det kommer defenitivt göras imon eller så skippar vi rullgardinen.

Jag har rensat min garderob på kläder och skor...lite mer ordning nu och det finns säkert saker som jag sparat som jag tror mig kommer användas någon gång. De får isf vara kvar tills nästa rensning.

Har  även varit med Ebba i hundpaken, där tycker hon det är skoj att busa. Fick även tillfälle att borsta henne igen...hon e för hårig just nu...fäller all päls...

           


Nu på Tv:n rullar L-word säsong 4...hämtade säsong 5 igår...längtar till jag får börja titta på den med...men först får jag titta om på 4:an...

Vad händer ikväll..?? Hmm...tänkte grillat men vädret ser ju inte så lovande ut..?!


Kommentarer
Postat av: caroline

hej vännen! ja nu har du hittat min blogg... men de där skrivandet går upp o ner...!

hur är det med dig!? åhh vi måste ses snart med ju!

mm håller med om kaffet, goast i glas.. jag sitter faktiskt med mitt kaffe här nu...!:).

puss å kram

2009-05-18 @ 09:02:47
URL: http://mrscaroline.blogg.se/
Postat av: martin

Ja visst självklart får du köpa änglar...säljer gärna...har nog inte tid att göra någon idag eller i morgon...men det är inte super akut el???



Allt bra annars??

kram

2009-05-18 @ 16:37:02
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0