Växjö och tokförkyld!!

Hej söndag!

Sköna härliga söndag. solen lyser, det blåser dock och är nog inte så varmt ute, var dock ett tag sedan jag var ute. 

I fredags var det mys med tacos hos Erika, härligt att få tjöta av sig lite men trevligt folk. Alltid blir det tacos där, nästan iaf ;)..me hey, i like it!

Lördag, bjöd på mysfrukost och soffmys. Därefter blev det fika och promenad med Marie och Olivia den sötbiten. Därefter blev det tvätt för hela slanten och sen gjorde vi tacopaj :P mums.
Skulle gått och lagt mig tidigt igår, men blev fast i en film...hmm vad hette den.. den var bra iaf..och sen blev klockan halv 1 innan jag låg i sängen.

Dagen idag började tidigt, tidigt. Klockan 6 ringe klockan. Pust. Drog mig upp och fixa i ordning allt. därefter blev det brumma till Hässlehåla för att hämta Kalle vid 7 för vidare färd mot Ljungby och mina föräldrar. där skulle vi lämna Ebba över dagen, sen vidare mot Växjö. 
Mitt sällskap i bilden var min ljudbok, eftersom Kalle jobbat natt och behövde sova lite. Till Växjö skulle vi för att senare idag titta på fotboll. (behöver jag säga att det inte var mitt förslag, men kunde inte låta henne köra själv så långt efter att jobba en hel natt). Och vad gör en söndagsutflykt egentligen?!

Så nu är vi här i Växjö, hos Kalles syster och sambo, trevligt. Blev bjudna på frukost när vi kom hit. Nu sover Kalle en liten stund till, Emy och Carin är iväg och jag sitter här i soffan. Fick iaf jobbat klart det jag skulle gjort ikväll annars, skönt. 

Till råga på allt är jag tokförkyld med, SNÖRVEL!! 

Snart fotboll, kommer inte ihåg vilka lag me kalle har spelat i båda iaf,  och sen blir det pizza! Ikväll ska vi tillbak till skåneland igen!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0