AJ!!

Idag var det dags för den där sprutan. Har varit självklart för mig att ta den hela tiden även om jag velat lite nu i slutet. Det var vaccinering på löpande band. Fick en kallelse och skulle vara där nån gång mellan 8-12.  Gick dit, tog en nummerlapp och satte mig för att vänta på min tur. Var typ 7 stycken före mig, men jag fick ändå bara vänta i 10 min ungefär, snabba ryck.

Mamma hade sagt att det inte kändes något alls att ta sprutan,
DET GJORDE DET VISST....AJ AJ!

Både när de stack, sprutade in och efteråt. Blev bara värre och värre. Så hela dagen idag har jag haft superont i armen och ingen kraft alls :( Nu ikväll har jag känt mig lite kass - Jag vill inte bli sjuk!! Blev jag inte smittad av Kalle ska inte den här sprutan få göra mig sjuk heller. Det är alldeles för dyrt att vara hemma från jobbet, så har man inte feber..;)

Någon som inte fått sjukt ont i armen och behövt knapra piller efter sprutan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0