Bacon feber?!?!

Här är det papper och pennor, leksaker, råttor, hundar och filtar. Väskor, påsar, pumpa, lyktor dvd-boxar och en och annan boll. En hel del saker som litter här och var och skräpar. Lika snabbt som man plockar undan,lika snabbt är det framme igen...suck...men jag får skylla mig själv är ju jag som drar fram det men hjälp av Kalle och Ebba då förstås :P

En riktig sjukling har vi här också, alla symptomer man ska ha för baconfebern, hehe. Hoppas hon inte smittar mig, för då blir det illa här hemma. Fick göra pannkakor till kvällsmat, men vad gör man inte för sin goding!



Nu dags att krypa ner i sängen, ska bara packa ihop alla jobbskerna. Fick pysslat lite här hemma innan och fick genast en kännsla av jul..:D Nu är julkallendern snart klar. Kanske ska man göra en till här hemma med...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0