En riktig tjejhelg!!


Helgen gick i rasande tempo och det var inte många stunder vi tog det lugnt. I fredags vid fem tiden kom Anna och Ida ner hit för att hälsa på oss. Det var jättemys och superkul! Vi började med en god fika, söta morotsscones...mmmmm GOTT!! Klumpig som jag är bränner jag mig på armen på plåten och det blev ett 5 cm brännmärke som börjar svullna lite nu...:S Hoppas det inte blir något mer av det. Efter gott fika var det dags att bege sig till teatern för att gå och se musikalen Oliver!

Musikalen var så bra!! Och man går alldeles för sällan på det, det får ändras på!!!

I lördags var det dags att göra stan, skönt väder med - härliga sol!! Hittade lite grann och därefter var det fika hos Madde! Efter lek och bus och gott fika körde vi hemåt för att laga supergod middag. Det blev tre rätters!! Efter all mat blev det spela spel som vi handlade på stan - Master of television. Ett mycket bra spel skulle jag säga som var lätt att spela! Till och med jag kunde en del frågor:D Efter en del vin blev det sängen för de flesta utom Kalle som gick ner en runda på stan med nägra kompisar!!

Söndagen bjöds på julmässa, mys. Vi gick runt och mös och tittade på allt möjligt fint. Vi köpte några schalar, love them och sen lite glass. Vi smakade på choklad, lussekatt, pepparkaka och polka. Gottigt och lite skum smak!
Efter mässan körde flickorna hem. Tack för att ni kom och gjorde en kul helg!!! Det får bli snart igen och till jul kommer vi hem till er! Resterande delen av kvällen tog vi det mest lugnt...välbehövligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0