Nerverna utanpå kroppen

Ja, idag mår jag inte toppen ska jag säg. Efter sprutan jag fick igår morse, har jag bara fått mer och mer ont i kroppen, så idag går jag på ibumetin. Tänkte först vara hemma från jobbet, men så blev det inte. Har tagit det lugnt på jobbet ist och kunde inte riktigt göra det jag ville, men vi hade det mys ändå!!

Min kära är på jobbet nu, så jag sitter hemma här med Ebba. Har ätit gott och ska ha lite fredagsmys i soffan med lite film och godis. Kanske ska man titta på Idol med ?!!? Borde skriva lite på mitt arbete, men jag är alldeles för ut form så det få va till imon...

Hoppas på att må bättre....jag vill inte må så här...ont i hela kroppen som om nerverna sitter utanpå...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0