Ullared...

Idag var det premiär till nya serien Ullared på kanal 5 kl. 20.00
Det var ett måste att titta på och visst kunde man känna igen sig lite...:P
Där finns det allt man kan tänka sig och alltid kommer man hem med något man inte riktigt behöver.

Vi hade en disskusion här hemma om man ska ha barn med sig eller inte? Jag anser ju att barn ska man INTE ha med sig förrens de kanske är 9-10 år, om ens då. Varför ska man släpa med sig barnen tidigare dit?! Skrik, gap och gnäll. Det är ju ändå allt som oftast packat med folk som kör som tosingar, så det blir ju både jobbigt för föräldrar och barn. Det har ju faktist hänt att barnen har blivit kidnappade där inne...:S

Nä, när jag får barn kan jag tänka mig låta dem var på förskolan, eller så skaffar jag barnvakt. Jag har inga problem med när föräldrarna till barnen på jobbet kommer och frågar om det är ok om barnen är där även om de är lediga för att åka till Ullared.

Ullared är bra till lite av varje, men man får se till att ha med sig lite mer pengar än vad man tänkt handla för eftersom det lätt blir med än vad man tänkt sig.

Vad säger ni?!?


Kommentarer
Postat av: louisenpolisen

Att du e helt ute och cyklar. Ska förskolan bli ett barnvaktssystem för föräldrar som ska handla? Försvinner den pedagogiska tanken helt? De kan väl vara med föräldrarna eller är föräldrarna helt inkompetenta till att ta hand om sina egna barn???? Vart är vi på väg....sverige, barninstutionernas sverige,, inte konstigt att ungar beter sig som de gör när de känner sig bortglömda och åsidosatta av sina egna föräldrar! nä jojjo,, du får ta o tänka om!! :)

2009-11-03 @ 20:22:55
Postat av: Karoline

Tack Louise.. tack!

2009-11-04 @ 16:20:21
Postat av: Martina

Jag håller med föregående talar..Hur tänkte du här egentligen????

2009-11-04 @ 19:16:50
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: jojo

Inte när det gäller Ullared, nej tack för barn där. KAnske inte ska lämna dem på förskolan kanske, utan hos mormor och morfar ist. Jag kan ha ungarna med mig överallt annars men inte dit!!

2009-11-05 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0