Lördagskväll!

Igår var vi bjudna hem till Mailn B på trerättersmiddag med tillbehör! Vi var ett glatt och högljutt tjejgäng på 9 personer. Kul att träffa lite nya och gamla människor! Alltid något man har gemensamt!

Kvällens meny;

Morotssoppa med lite vitlök och citronyoghurtsås och vitlöksbröd

Rostade rotfukter i ugn med baconinlindad kyckling med tillhörande yoghurtsås med soltorkade tomater och rokkula och tomatsallad.

Chokladsmetskaka med varma hallon och glass samt irishcofee (stavning) kaffe och sprit!


Maten var utsökt och så fort den var undanplockan och disken var diskad åkte alla spritflaskor fram, jisses. MASSOR!
JA MALIN, vi ser att du har en massa sprit :D



  
Detta var något nytt som jag var tvungen att prova, såklart!

Även om konsekvenserna var att man kunde bli så här...



 


Drinken var mycket god, fast lite söt. Malin var grym på att blanda. Bara lite ditt och datt, sen klart!


Ett tag hade man lite många glas. De bara kom farande hela tiden ;)

Tanken var att jag skulle gå hem när de andra skulle gå till Grand. Men de andra tjatade ihjäl mig nästan och betalade inträdet, så då fick jag ju följa med en liten runda iaf och det var skoj! Fick dansa en massa
Det är kul tills det blir för mkt folk, tur man kan gå hem då!!

Trots gårdagen mår jag toppen idag. Har slappat, pluggat, spelat gitarr och grejat lite här hemma idag. Snart kommer den trötta hem, hon har jobbat dag så får ta hand lite om henne då!






Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi chokladsmetkaka kan vara den enda riktiga benämningen på gojan, men gott var det:) Riktigt lyckad kväll. Kram Tina

2009-10-22 @ 20:58:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0