Regniga söndag.

Regnet bara öser ner hela tiden, det innebär att man får vara mycket inne..:)
Idag har jag inte gjort så mkt, läst en del, jobbat lite och betalt lite räkningar.

Men är man förkyld får man ta det lite lugnt, speciellt nu när man inte får något höstlov heller, kul...chefer kan vara så...så jag struntar i att ta ledigt helt enkelt. Ska lägga in om julledigt nu ist!


Pumpan pallade inte trycket så länge så han finns på soptippen nu!

Så här vissen känner jag mig nästan nu, eller iaf min näsa ;)
Tur jag snart får lite finbesök!! Det är så att till och med tvätten känns lätt att ta itu med då :)

Nu ska jag och Ebba ut i rusket och handla lite ägg till baket!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jo fast den står ju inne här på ett skåp och där har den stått sen jag skaffade den och jag har äldat med samma ljus hela tiden så lite knsigt är det..men men



Jo det är bara fint med mig, själv??

2009-10-27 @ 19:46:46
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0