Aj aj aj..

Tittade nyss en sekund på kändisdjungeln...jisses. Det är så dåligt som man inte kan titta på det. Det ända jag kan titta på ärderas s.k. tävlingar, det kan va lite roligt. Annars är det inte mycket att ha. Någon annan som tycker det är bra??


Något annat hemsk program var ju de svenska Hollywood fruarna som gick på tv igår. HA HA HA...Tänk att man kan ha så mycket pengar så man inte vet vad man ska göra av dem, och tänk att om man skulle bli sådan som de är som personer. Hur kan det bete sig så?? Jisses! Fast en liten slant till i lön hade ju inte varit fel....:D




Ikväll har vi även varit på bio-dejt! Vi såg ju flickan som lekte med elden. Jag tyckte den var superbra iaf, vill se nummer tre nu!! Det jag blev mest fascinerad av var nog ena sexscenen, tänk att göra den ;)




Några andra problem för dagen är att jag har sååå ont i mina biceps, aj aj aj, den här träningsvärken var inte skön men det är väl bara att härda ut antar jag.

Nehe, nu hopp i säng!

Nattinatt.

Bilderna från google.


Kommentarer
Postat av: Thea:P

Johanna=sexfixerad=sant

haha var det så märkvärdigt?

hahah

när kommer du hem?snart eller?

Glöm inte göra tårtan till mig som du skulle;)

2009-09-23 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0