Ett smakprov!



En fiiin schal jag hittade på Ge-kås. Älskar schalar..:D Det börjar tydligen smitta av sig med..:P




Här är den snygga jackan med!! Fast den är ännu bättre på! Kostade bara 369kr. Inte så farligt tykte jag!



Idag har jag nackspärr, jag tränar för hårt säger Kalle...:P Så idag blev det bara promenad efter jobbet.
Hoppas på att nerven i nacken, ryggen släpper till imorgon för det tär på humöret att ha ont. Stackars barnen på jobbet :S Tur jag är själv hemma ;)

Imon är det dags för föräldramöte så då måste man ju vara på topp. Ska försöka planera lite nu så jag vet vad jag ska ta upp och så!



Jag är inte den enda som har har ont någonstans här hemma.


Stackars lilla grytan gick paj igen, går nog inte laga den- för den blev lagad innan idag - men den gick sönder igen när jag skulle diska. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0