Mys, mys, mys!!

Den här helgen har varit en riktig myshelg.

I freags var jag och Malin ute hos Erika och kollade in hennes FINA nya kök. Love it! Det var nog värt allt slit de haft med det! Det blev en sen kväll där som tillbringades mestadels i soffan efter vi intagit en mycket god hemmagjord pizza, mys!

Igår blev det en massa träning! Två pass, ett core och ett skivstång teknik. Har allt träningsvärk idag ;)
Därefter blev det mat på stan, mmm och sen lite shopping! Har hittat min kappa som jag vill ha. Måste prova den i veckan! På kvällen var det hem till Malin för lite tacos och film. Mys.

Idag, snart, kommer mina föräldrar, min farmor och min syster med familj hit för att hämta mig. Vi ska sen åka till äppelmarknaden i Kivik. Mys!

En myshelg helt enkelt. Och det var skönt att vakna tidigt idag och känna att man mådde som man skulle..:P

Kram och puss!


Kommentarer
Postat av: martina

Ja den kanske inte får sin optimala plats i lägenheten..men kommer nog bli super ändå =)

2009-09-27 @ 18:59:55
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0