Suck...vilken dag...

Det hela började väl med att jag glömde mobilen.´Kom på att jag glömde ta den när jag var vid bussen, då var det ju försent att hämta den. Blev ju si och så med sovandet på bussen, tur de ropar ut var man är någonstans med jämna mellanrum.

Förmiddagen började ändå ganska bra, vi har sjungt, ritat, spelat spel och lekt, men när klockan blev 13 och alla barnen kom till fritids blev det hej och hå i stugan!!! Liv i luckan och myror i brallan! Ut med dem som inte kunde vara inne. Sen var vi ett par inne och batikade :) Fint blev det, imon får det fortsätta.

Skulle slänga in batikpåsarna och tvätta dem i tvättmaskinen, men gradersratten vill inte som jag och sen stor jag med den i handen. Hjälp, inte nu igen. Får se om den går att laga.

Det jobbigaste är att det är så livat mån-ons varje vecka. Ungarna är så toppade, suck. Sen görs det ju inte bättre att jag jobbar själv heller. Nu börjar det kännas i kroppen, är det värt att ha det så här??

väl hemma blev det att greje lite med alla kläder och mat och disk. Då skadade jag min tumme, AJ!! Skrapade upp hela tummen ;(

Kvällen blev bättre med lite bus med Ebba och Idol!

Återkommer med helgens kuligheter!!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Skolans värld e väl underbar? blir man inte sjuk så e man konstant medvetslös! Jag har precis sovit melan 17-21,,,hmm det låter ju som en normal företeelse, haha=)

2009-09-08 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0