Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
för det är Karolines födelsedag!
HURRA,HURRA,HURRA!!!



Det här får bli din jordgubbstårta :D
Blev ingen sådan idag, men väl en hallon kladdkaka med hallongrädde mmmm...

Dagen bjöd på paketjakt, paketöppning, sång och telefonprat. Jag arrangerade lite skattjakt här hemma tills Kalle kom hem. Hon jobbar nätter nu. Jag skulle ju åka och jobba, så var inte hemma när hon kom hem, men va med lite på ett hörn på telefon. Där fick hon livs levande sång och jag fick vara med när hon hittade och öppnade två paket iaf! Det uppskattades, men helst vill man ju vara med.
Ikväll fick hon blomsterbud, mycket fina blommor, det bjöds även på träning - GÖTT!!
Efter träningen blev det överraskningsfika och tårtkalas. GOTT!

Tack för ni kom, ni underbara!



Helgen bjöd på film och mys i soffan, grejende på stan, fest här hemma :D och lite träning.

Festen var mycket skoj. Vi spelade "Med andra ord", jag vann en gång iaf, vi sjöng singstar -det måste vi göra om. Var ju några som inte gjort det innan så det tåls att upprepas för vi hann ju inte så mkt. Jag sjöng ju såå bra!
När vi väl kom ut på stan blev det Grand. Kom in gratis ;) tur det, för det var sådär. Nästa gång kör vi Class :D

Men kvällen blev superkul och den slutade med onda fötter och nerkasade strumpor. Tack till Malin, Marie och Kalle. Man behöver inte vara så många för att det ska bli kul!
 
Söndagen var en skön slappedag som började med träning kl. 12, vila en stund, thaimat och sen film och mys hela kvällen med Malin. Fast innan jag kom i säng igårkväll bakade jag tårta och fixade skattjakt, låg i sänge efter 24.00 ;D Men va gör man inte för sin käresta!?
 
Nu hopp i säng- och jag som skulle komma i säng tidigt :P

Imon efter jobbet, studiedag med föreläsning och massa disskusioner om mål och bedömning, ska jag gå på dejt och gå och titta på "Flickan som lekte med elden"

Nu sova, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0