Film

Just nu har vi kommit in i en period då vi ser mycket film. Under de senaste två veckorna har vi bland annat sett 2012 (Mycket dålig film enlig mig, lite väl överdriven tycker jag),
Saw IV (bra, men jag älskar ju lite skräck ;))
The Box (Hade mycket höga förväntningar på den och så är den sååå dålig :()
Sen hade vi en film till vi hade sett men inte kunde komma på. Det är lite läskigt eftersom de filmerna lämnade vi in i fredags men kunde inte komma ihåg alla vi hade sett så på väg hem från Malin B ikväll fick vi gå in på hemmakväll för att titta vilken film det var.
Trubbel i paradiset vad det (Mycket bra och rolig film tyckte jag).

Idag och ikväll hos Malin B har vi också sett på film,
Juno (Mysig film som jag sett flera gånger)
Old dogs (Roligt pinsam film med många skratt men väldigt amerikansk)
Law abiding citizen (Mycket bra film och hade lite samma budskap som Saw filmerna)

Utöver dessa har vi säkert sett några andra filmer vi har hemma med, vissa filmer kan man bara se om och om igen :)

Efter skön kvällspromenad hem så ska vi hoppa i säng. Nu väntar en lång vecka framför oss och de kommer säkert sluta på bästa sätt!!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0