Sköna söndag!

Började dagen med en promis med Ebban sedan en låång frukost på egen hand. Den andra ligger och sover och det betyder att hon köpt hem frallor till mig, mums!! Tack för det min söta.

Idag ska jag sortera och sätta in alla mina gamla kort så jag kan framkalla nya och sätta in. Har ju samlat på mig allt för mycket och lite vill man ju faktiskt framkalla. Ska även hinna med att springa en timme och skriva lite på mitt musikarbete.


Från den gamla goda tiden!

Middagen idag ska bestå av grillrester från igår då vi hade grillpremiär :) så gott det är med grillar, iaf så här i början:)

Ska hinna med och surfa lite på nätet vad vi ska göra på semestern, någon solresa ska vi nog hitta, både till i sommar och till januari då vi förmodligen ska åka iväg två veckor :)

Dags att ta tag i dagen om jag ska hinna med allt jag tänkt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0