Färdigstädat men ändå så mycket kvar!!

Nu var det färdigstädat i den gamla lägenheten. Har dock kvar lite i förrådet som ska fixas imon, för jag fick inte plats i bilen. Ska även sälja köksbordet imon, skönt att bli av med något och sen lämnar jag nycklarna för det är besiktning på fredag förmiddag, vilken jag inte kan vara med på för jag jobbar.

Har ABSOLUT för mycket saker och ändå tycker jag att jag slänger en massa. I sinom tid tror jag även att jag kommer att slänga mycket mer när man tröttnar på att det är fullt överallt.

Nästa projekt är städa förrådet, det nuvarande. Måste ju få plats med lite grejer till där nere, allt kan ju inte slängas. Det får bli på fredag eftermiddag innan det är dags för fredagsmys...gud var jag längter...denna dag har varit sååå lång!!!

Nu blir det stax sängen.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0