Plocka, plockade, plockat!

Plocka hit och plocka dig. Slänga lite och omorganisera för att få plats. Det är det som gäller just nu om jag ska få plats med de sakerna jag vill här hemma om det så väl gäller i lägenheten eller i förrådet. Vad ska sparas och vad ska slängas ??!?! Att slänga tycker jag är svårt eftersom jag är en sådan person som gärna sparar allt smått för det går ju kanske att använda till någonting senare?

Dagen idag har jag även försökt kurrera mina fötter som jag haft sååå ont i på grund utav att Jag, Malin och Elna var ute på stan igår och dansade hela halva natten. Hade höga klackar som jag halkade kring i :D Men skoj hade vi, tills de för fulla människorna kom ut.




Såg ni melodifestivalen igår?? Det var ju ingen höjdare vill jag säga.  Tyckte inte det var någon låt som var så himla bra..Men här har vi ett gäng som säkert skulle komma direkt till finalen :D Grattis till födelsedagsbarnet en speciell dag som denna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0