Tidsbrist, seg dator och blogg.se som inte fungerar.

Oj, vad händer?! Inte så mycket eller ganska mycket. Allt beror på hur man ser det.
Just nu är det mycket som hänger på vad man prioriterar och att gå halva vägen var.

Nu är vi (läs; jag) uppe i en flytt, härligt, men mycket görande och fixande. Sortera hit och dit, vad ska sparas och vad ska slängas. Vad ska vi ställa sakerna vilkas saker ska vi ha kvar. Jag flyttar om, jag flyttar tillbaks och vi kommer på en gemensam lösning. Men till slut ska det nog gå bra!

Lättast hade nog varit och flytta till något helt nytt, men just nu känns det bra så här ändå. Så mycket större behöver vi egentligen inte, mer plats betyder mer saker och behöver vi det? Fast ett målarrum hade jag velat ha...;)

I helgen har det blivit mest mys med familjen hemma i Ljungby. Har varit mest hos syster och städat och grejat, spelat spel och åkt pulka. Det är det dags för snart igen, SKOJ!! För visst är det så kul att åka pulka!! Ebba är också med på noterna!!!


Ebba i pusselformat är skoj att pussla!!





Ikväll kommer min ♥ vän och hämtar mig så vi kan fara hem :) Då blir det en mys kväll!!

Hoppas ni får en underbar Alla ♥ Dag,

(även fast jag tycket det är mest KÖP KÖP KÖP hit och dit. Kärlek kan man väl ge året runt men presenter, blommor, uppskattning mm?!?!)

Puss och kram till alla mina fina!!


Kommentarer
Postat av: martina

Är det samboskap på riktigt som gäller nu??? Skönt va...Hoppas ni lyckas samsas om utrymmet, fast det har ju nästan varit din lägenhet från start oxå... =) Hur är allt annars då?? Hoppas ni haft en bra helg

kramkram

2010-02-14 @ 16:42:06
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: martina

var det du som kommenterade i andra bloggen??? Hihi ja visst har vi varit duktiga...inte en kotte har vetat :P det har varit riktigt roligt, men skönt nu när man kan prata med alla om det =)

Hoppas du har en bra dag!

kram

2010-02-15 @ 12:56:14
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0