Tur att hunddaggis finns!!

Fick för några dagar sedan reda på att Martina skulle gifta sig! GRATTIS till er!! Förstår inte hur ni kunde hålla det hemligt så länge ;)


Dagen idag har varit på tok för lång (6.45-20.45) som aslutades med ett personalmöte....suck...förhoppningsvis blir det bra i slutändan! Tur dagis har öppet så länge som till 20.30 :) och hinner man inte till det så kan de små söta vovvarna alltid sova över!!


Efter en lång dag på dagis är vi tröttisar....och vill bara mysa!!

känner mig lite halvt stressad över flytten med...mkt som ska hinnas fixas på 1 ½ vecka nu...hur ska jag hinna med....men mest möbler och städa kvar...så jag vet vad jag ska göra i helgen..;) Det värsta är ju att det är en massa pappersarbete som också måste fixas med!

 Men det får bli en annan dag än idag!!! 

GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0