Vinter!!

Allt för många tycker jag klagar på vintern och snön som vi har just nu.
Visst kan jag med göra det ibland, men inte vill jag att den ska försvinna.
Hellre snö och kallt, kallt. Än mörkt, trist, grått, regnigt och slaskigt.

Det är ju februari, då SKA det va mycket snö!!!
Även om snön försvinner nu, så blir det ju inte vår ännu.

Ja tycker gott att snön kan ligga kvar i en månad till iaf innan den gärna får försvinna.

Vad tycke ni??

Idag har varit en sån riktigt härlig dag med en massa snö, strålande sol, pulkaåkning och grillning av korv.
Kan det bli bättre?! Jo om jag hade varit ledig och fått vara i skidbacken.... vill vill vill!!!!



Idag har jag även surfat runt lite på livsmedelsvrket och kollat lite innehåll i livsmedel.
Det gäller att hålla sig uppdaterad för på vårt jobb händer det konstiga grejer emellanåt.
Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker ibland.

Akta er för vad ni äter för det kan vara farligt att stoppa något i munnen.
Du kan få allvarliga problem och bli dum i huvudet!!

Nu blir det lite soffmys med Ebba innan disken ropar.
 Det tar hårt på krafterna att packa upp en massa saker.

Puss


Kommentarer
Postat av: martina

Ja det va riktigt nice även om backarna va mindre bra...



Jo visst är det något roligt men oxå väldigt stressande..Vi har fått erbjudande på en tomt, vi har kort tid på oss att bestämma om vi vill ha den. Så samtidigt som det är så mycket annat just nu så måste vi titta på hus och se om det är något vi gillar...vi har inte skrivit på för tomten ännu så därför som jag håller det utanför bloggen...



Hoppas du haft en bra dag

Kramkram

2010-02-08 @ 17:03:32
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0