Bio

Ikväll var jag, Kalle och Malin på bio. Vi såg Avatar. När jag såg trailern för den första gången så tänkte jag inte alls se den på bio men efter att ha hört mycket bra rykten om det så gick vi och såg den. Filmen var MYCKET bra tyckte jag. Den var MÄKTIG!! Häftigt om man kunde sett den i 3D, fast det hade kanske blivit för mkt. Men filmen tycker jag verkligen alla ska se, helt klart se värd. Men det bästa med kvällen var att vi fick julklappar från L.A. =D WOW vad fina saker...ska visa senare. TACK finaste Malin!!!



Dagen annars har inte varit så speciell. Jag har städat och plockat och soterat och slängt en hel massa + haft lite visning. Har även jobbat lite och varit allmänt uttråkad. Men dagen snart till ända dags att hoppa isäng och stänga av den dåliga filmen, scream 2...har väl varit med om bättre film. Imon börjar en ny jobb och träningsvecka!!

NAtti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0