en ögonblicksbild!

Då var semestern slut :( Fast det ska bli skönt att börja jobba och få något att göra samtidigt som det känns lite olustigt. Har ju varit ledig länge nu fast det blir en mjukstart - två planeringsdagar med föreläsningar, disskusioner och en massa grejande utanför barngruppen!

Nu när jag varit ledig har jag inte gjort så mycket. Frostat av frysen, städat ut lite jul, som tomtar och barrande gran. Tittat på Greys Anatomi säsong 2 (När jag väl börjar titta har jag jättesvårt att sluta. Så det blir många avsnitt när man är själv hemma). Har bust i snön med Ebba och grejat lite i min lilla lya med tavlor oh soterande av grejer. Så mycket skräp man samlar på sig. Har även hunnit med lite gitarrspel - en kvart om dagen eller?- Men framförallt så har jag tagit det lugnt och njutit av min ledighet och inte gjort någonting!


Här har vi Ebba och Figaro som busar. Det är ren tur att man fångar en sådan bild!



Så här ser Erikas söta missa ut annars :) 
Vi var där i veckan och åt mat, spelade Wii och mös med lite bebissparkar. Det får bli snart igen!!

Kanske snart dags att krypa i säng. Skönt att inte börja förrens 9.30 imon!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0