Hur fungerar egentligen nässpray??

Usch och fy vad jag har blivit förkyld...GILLAR INTE!!
Snöt upp en halv toarulle på förmiddagen på jobbet igår...snörvel. Sen är man helt igen korkad.
Försöker att inte att använda så mycket nässpray mer än när jag ska sova, men idag pallade jag inte mer så blev det första ja gjorde när jag kom hem...och nu är det täppt igen. Suck. Så nu är vi två snörvlisar här hemma. '

Det jobbigaste, tycker jag, är att inte kunna träna... hade ingen hindrat mig hade jag nog tränat och då blir man ju aldrig av med förkyldningen.

Fick sluta lite tidigare idag, skönt, och istället för att gå direkt hem till soffan, blev det ham och städa, plocka i ordning, laga mat, spela gitarr och nu lite mys i soffan. Kan säga att jag varit lite rastlös.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: martina

Nu ska jag nog kunna variera lite mer då jag fått hit ett par längdskidor så i morgon blir det skidor istället för crosstrainer..



Det där med att dela upp vore kanske något men det är skönt att köra 10 min cross, 5 min annat och 10 min cross och sen avsluta med 5 min annat..Är ju så seg så det räcker med det sen är jag död :)



Tråkigt att ni är förkylda..hoppas jag får hålla mig friskt för annars blir det nog svårt att komma igång igen..

2010-01-26 @ 21:07:41
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0