Var bor du lilla råtta??

Idag på väg hem från träning fick jag syn på något när jag stod i en korsning. En brun, stor, hårig sak med lång svans, sprang över vägen i ilfart. En RÅTTA... Det är inte varje dag man ser en stor råtta. Det var nog första gången jag såg en här. Visst har man sett små möss springa omkring, men inga råttor. hua...men det finns fler än man tror...tur man inte ser dem jämt, bättre att inte veta   ;)

Idag fick man även konstatera at jag måste gå till frisören...suck... men det kan inte gå nästa månad heller...för jag fick ju skatten på bilen att betala nu....suck...alltid ska det vara något :(

Det är bättre att gå och lägga sig. God Natt!


Kommentarer
Postat av: Martina

Fast det är svårt, har jag börjat så är det super svårt att sluta äta...så bättre att försöka låta bli helt tror jag =) Fast det är sällan choklad jag är sugen på men det kanske funderar ändå...Jo jag har funderat oxå på det där med olika tränings metoder..men jag har ju så svårt att komma iväg, har ingen att träna med här + att jag jobbar så sent och vill inte järna lämna Lariz igen, så jag tränar hemma, svårare att variera då..Några bra träna hemma tips???



Allt bra annars??

kram

2010-01-21 @ 19:09:29
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0